About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, September 27, 2013

tak suka ... tak suka


ermmmm tak suka la macam ni. aku bukan seorang yang suka mengcreate musuh dalam hidup ni. tiba-tiab semua ni terjadi. what a bad felling i had. walaupun punca nya sememangnya bukan dari aku. aku bercampur dan bergaul dengan semua orang. tiada beza. tiada hasad dengki. semua dengan rezeki masing-masing. 

tiba-tiba macam ni jadinya. kawan boleh jadi lawan. dulu bila bertemu berpeluk mesra. tiba-tiba terasa ada jurang yang terbina. apa salah dan dimana salah itu. Kenapa Mengapa begini berakhirnya. Dulu boleh duduk semeja bergelak tawa. Tapi sekarang menoleh pun dah tak sudi. Teman disebelah pun seperti tunggul balak yang berdiri tiada nyawa dan tiada rasa. Di manakah hilangnya kewarasan dan Nilai Murni. Tiada sapaan mesra lagi. Kita bagaikan musuh yang sedang bertempur di medan perang. Kenapa semua ini terjadi. Dulu bagaikan keluarga. Berbincang itu dan ini demi berbakti pada masyarakat. Di mana silap nya ya. Soalan ini menerpa setiap saraf otak dan sebati di dalam kepala. Di mana silapnya ya. Dimana ??????.

Really don't like this felling. And now dah terang-terang mereka menolak. Haruskah tersenyum, salam dan berpelukan lagi. Berpura-pura senyum, berpura-pura mesti. Oh itu bukan aku. Ermmmm. Kalau boleh nak lari jauh dari semua ini. Dah dah lah tu bergelumang dalam kelompok ini. Adakah aku seorang yang lemah dan tidak berdaya. Adakah sudah give up. Semua soalan itu juga dibiarkan tidak berjawap. Beginikah akirnya rumpun melayu. Sedih. Teramat sedih dan terkilan. Mana silap nya. Dimana kah salahnya. Soalan ini berlegar legar di fikiran juga tanpa sebarang jawapan. Kenapa tidak berfikiran rasional dan bertindak professional.


I'am very humble person on the earth.....

No comments: