About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, September 5, 2013

again and again.....

its happen again. ya allah sebelum lebih banyak jejari ini terus menari di padan keyboard milik boss aku ini. aku hanya ingin KAU tahu aku redho dengan apa yang berlaku. ampunkan dosa2 aku. kali yang kedua untuk tahun ini. sekali lagi aku dikhianati oleh manusia yang bernama kawan. aku sememang nya tidak punya apa-apa. apa yang hendak disakitkan sangat ya. aku duduk diam x buat keje yang kau nak sakit kenapa. thats it. enough. i have to move on.  lepas ni aku tidak akan ganggu sesiapa. aku cuma mencari rezeki di sini. rezeki untuk anak3. jangan risau. i'am not going to argue with you, or see you or maki hamun you. itu bukan perangai aku. mulia hari ni aku tak kacau kau dan kau x perlu nak kacau aku.


No comments: