About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, September 23, 2013

Ermmm..

The person who should share this problem not even care. Best nya penghinaan yang aku dapat pagi inin di atas kesalahan orang lain. Syukur alhamdullillah. Kalau ya pun kau berkuasa, jangan hamburkan aku, jangan breakfeastkan aku dengan kata-kata kesat begitu. Even aku tak mintak semua ni berlaku. Aku datang nak settled. Bukan menerima cacian begini. You not sit on my shoes. Is this the way you treat poor people. Betul lah kata orang hancurnya sesebuah kepimpinan adalah disebabkan orang-orang di bawahnya yang lebih sudu dari kuah. Macam ni ke nak bantu rakyat. Kalau aku mampu dan senang dan gaji 5...6k tak ku hadap dok umah PPR ni ya. Ya aku tak mampu dan memang aku hadap duduk kat sini and aku datang nak settled bukan menerima cacian. Ermmm macam ini ke layanan pada orang tidak berduit seperti aku. :(. Macam ni ke nak bantu rakyat. Meminjam hanya akan menambahkan BEBAN aku. For your info aku tidak manjakan sesiapa pun. Kalau orang dah tak nak buat, diheret dan diseret dia tidak akan buat faham. Tak per kau hina aku hari ni. Tuhan tu kaya. As a government servant you should not say like that, walau ya pun aku berhutang ngan korang. Bukan cacian ya. Aku tak mintak semua ni jadi pada diri aku, kehidupan aku dan anak3 aku. Terima Kasih banyak-banyak. 



No comments: